møte en gammel venninnene

Plan for i dag!!!

Møte en venninne: Hun heter Hedda hun er en barndomsvenn som jeg har kjent siden ungdomskolen. vi var mye sammen en periode og så mistet vi litt kontakten, men siden jeg i det siste har oppsøkt barndomsvenner så tenkte jeg hvorfor ikke oppsøke henne. Vi har planlagt og gå en tur og i dag er det super pent vær. Før jeg skal møte Hedda så oppsøkte jeg Nini en annen god venninne, men hun var ikke hjemme så da endte jeg opp å gå en liten tur før jeg gikk hjem. det er litt over en time til jeg skal møte Hedda jeg gleder meg veldig.

I går så var jeg og så på 3 basket kamper med en venn. Og etter det så ble jeg med vennen min (som ville være anonym) hjem og vi spiste middag og så på netflix. I tillegg til at vi gikk en tur i det pene vinterværet.


Om noen av dere som leser denne bloggen liker å lese den og føler dere vil bli bedre kjent med meg er det bare og ta kontakt😃 send en mail til annmarimj@gmail.com jeg elsker å bli kjent med nye mennesker og syntes at det er gøy og få nye venner.

Kommentarer

Legg inn en kommentar

hei mine kjære lesere jeg er så takknemlig for dere og håper dere føler dere fri til å kommentere på innleggene jeg skriver & elsker å få tilbakemelding så jeg kan forbedre siden...
PS- det er helt greit å ha sterke meninger, men ikke bruk skjellsord

Mest leste innlegg

Rolig spa dag

har ommøblert rommet mitt!!!!

Nyttår og romjulen