overnatting hos venninne i Oslo

hallo i am back i går så dro jeg til en klassevenninne av meg som bor i Oslo klokka halv åtte. Da jeg kom ditt var det fire andre jenter der de var venninner av venninnen min jeg likte dem godt. Jeg føler jeg ble godt kjent med dem og vi spilte kort pratet og drakk brus og spiste små godt. Dette gjorde vi i 3 timer til vi fikk besøk av enda en venn av venninnen min sine venner. vennen ble litt men dro etter ca en time.

Så flyttet vi oss fra kjøkkenet til stua der vi begynte vi å se på en kjærlighetsfilm når den filmen var ferdig gikk jeg for å hente vann. Da gikk jeg rett på ste broren til venninnen min som kom hjem han ble med å se på en skrekkfilm med oss. Og merkelig nok ble vi livredde av en ikke skummel film, men ja klokka var jo over 12 så det er vel forståelig.
så la vi oss rundt 2 på natta 😄

 jeg våknet tidelig dagen etter og så ut av vinduet på denne utsikten.

Leiligheten til klasse venninnen min var såå fin og romslig. Jeg elsket den moderne stilen.
Når venninne mine våknet vasket og ryddet vi. Så lagde vi pannekaker til frokost vasket sengetøy og spiste. Det var sååå koselig💖💖
Etter det så dro vi inn til sentrum og shoppet før klasse venninnen min dro hjem og vi andre tok toget 3 av venninnene tok toget mot kongsberg, mens en av dem ble med meg for hun skulle besøke en venn.
+++ at i morgen er det ukm og jeg gleder meg til å opptre med min egen sang.

Hvordan var deres fredag?

Kommentarer

Legg inn en kommentar

hei mine kjære lesere jeg er så takknemlig for dere og håper dere føler dere fri til å kommentere på innleggene jeg skriver & elsker å få tilbakemelding så jeg kan forbedre siden...
PS- det er helt greit å ha sterke meninger, men ikke bruk skjellsord

Mest leste innlegg

Snøøø!!!

Min hemmelighet

Rolig spa dag