litt om meg og noen tanker

hei jeg er en 17 år gammel jente i er samfunn hvor det er mye jeg lurer på. Som for eksempel hvorfor er politikken som den er? hvilket parti er best? samtidig som jeg er en tenåring som går gjennom mye kjærlighetssorg og drama i hverdagen.

For å starte denne bloggen så får jeg vel si hvorfor jeg startet denne bloggen. ja jeg har sagt hvor gammel jeg er så... jeg liker politikk og det å reflektere over hvorfor ting er som de er. andre interesser jeg har er at jeg elsker naturen, å studere og å oppleve nye spennende ting.

selective focus photography of white petaled flowersSånn jeg ser politikk så er det mange partier med mye meninger og mange gode argumenter, men de står nesten alle for forskjellige ting. selv går jeg på samfunnsfaglinjen 2 vgs og er opptatt av hvordan samfunnet vårt er og om vi kunne gjort for å forbedre det vi har?

Få gjerne høre om dere har noen tanker om hvordan være ung i 2019 og hvordan dere liker politikken vi har i Norge i dag?

Kommentarer

Mest leste innlegg

Nyttår og romjulen

hvorfor har jeg vært borte den siste uka?

Teater- Shakespeare in love