Min hemmelighet

Hei mine kjære lesere jeg har hold en ting hemmelig for dere!!!


Hva har skjedd???

De siste månedene så har jeg vært litt av og på når det har kommet til å poste innlegg. Grunnen til dette er at jeg har vært litt depressiv og at jeg har brukt all tid jeg har hat fri til å kjøre. Jeg har nemlig oppkjøring i mai og det er noe som nå begynner å gå ganske inn på meg. På grunn av at jeg samtidig er russ, har eksamen, jobber og det er mye prat og informasjon om coronaviruset. Dette er sikkert helt normalt at det er mye, men for meg ble det litt for mye så derfor tok jeg en liten pause fra blogging.

Men har ikke glemt dere💓 jobber med et innlegg om russetiden som er 2 måneder unna. Jeg har gledet meg sykt masse og lover å prøve og poste et innlegg før russetiden og et om hvordan det er å være russ. Selv om jeg er bekymret for at LS (landstreffet i SStavanger) blir avlyst på grunn av smittefaren som kommer av at coronaviruset sprer seg så fort. Det er noe jeg ikke håper men om ekspertene sier at det ikke er greit å holde et så stort arrangement så respekterer jeg det.


Hva skjer videre?

Hverdagen når man begynner å ta steget inn i voksenlivet og skal tenke på kjøp/ leie av leilighet, kjøp av bil og det å stabilisere seg selv er slitsom, men det er viktig å finne ut hva man ønsker.  Personlig så har jeg ikke gjort annet enn å starte å tenke, søkt skole for neste semester og kommet inn samt jobbet for å kunne ha lommepenger og betale regninger.

Kommentarer

Mest leste innlegg

Rolig spa dag

har ommøblert rommet mitt!!!!

Nyttår og romjulen