Fotografier av natur....

 hei kort info dette innlegget skal handle om noen bilder jeg har tatt for å dokumentere hvor vakkert det er ute nå som det er sommer.
Så disse bildene i dette innlegget her jeg tatt når jeg har vært ute med venner og når jeg har sett et motiv som har gjort meg glad og inspirert håper dere får opp bildene og at dere liker dem 💕










🌞
 Dette er et bilde av solnedgangen og det er tatt på Nesodden på toppen av stupetårnet.
Den lille morsomme historien bak dette bilde er at jeg var på et biltreff med Hedda og Magnus som er to gode venner av meg og etter og ha vært der i ca 1 time og sett på biler så gikk jeg og Hedda for og streke på bena og fikke en rar idee om at dett var smart og gå opp til toppen av stupetårnet. Uansett så endte det opp med at jeg fikk tatt dette nydelige bilde og innså at jeg har sykt høydeskrekk og at jeg aldri skal hoppe fra 10 meteren når jeg er på standa😂 
Over til neste natur bilde --> dette er tatt på tusse som er nydelig strand 10 min unna Oppegård tog stasjon om noen vil besøke den en gang.
Historien bak dette er at jeg ikke hadde noe å gjøre så jeg inviterte noen venner og vi endte opp med og gå en tur til tusse og da så jeg to stokkender som jeg tok bilde av grunnet at de var søte sammen. 

Dette er tatt på Nesse som er en kiosk ved breivoll strand.
Dette er det typiske bilde jeg har av sommeren. Da man står i lange køer og venter på å kjøpe en is for å kjøle seg ned. Her var jeg med Magnus og Hedda som jeg er med ganske ofte siden vi er gode venner. Vi dro hit fordi at Nesse har verdens beste soft is og om du liker is så burde du ta en tur ditt og prøve den💖💖💖

Dette er bilde av en solnedgang som dere ser og det er tatt i Fredrikstad på bevø camping for å være helt nøyaktig.
Historien bak dette er at jeg var ute på en kveldstur med hunden min King og da jeg gikk ned på stranden var himmelen rosa og da måtte jeg bare ta et bilde for å se tilbake på i framtiden.
Det får meg til å tenke på at hvor viktig og vakker naturen er og hvor mye den betyr for verden vi lever i om vi vil eller ikke. 

Dette er tatt på Oppegård
Grunnen til at dette var et fin bilde i min øyne er at det minnet meg om en hemmelig passasje til en magisk hage.
Som man bare ser på filmer, men som jeg alltid finner i drømmene mine👻😇  

Dette er tatt på Oppegård på vei til tog stasjonen
Det er kun tatt fordi at blomstene ser litt eksotiske ut og da tenkte jeg på alle de forskjellige plantene som finnes i verden. Som er med på å holde økosystemet i gang. 

Kommentarer

Mest leste innlegg

Rolig spa dag

har ommøblert rommet mitt!!!!

Teater- Shakespeare in love