hvorfor har jeg vært borte den siste uka?

Hei er tilbake etter en lang uke. Jeg har vært forskjølet og har nesten blitt frisk håper på å bli helt frisk om noen dager.
Den siste uka har jeg vært i Henrikke en god venn av meg sin bursdag og det var sååå koselig bursdagsfesten hennes var på en strand og jeg møtte så mange fine folk.
Har også hatt eksamen i tysk skriftlig som jeg føler gikk veldig bra noe som overrasket  meg siden jeg blogget i stede for å øve og jeg var veldig forskjølet under eksamen.
Har også feiret lillesøsteren min sin bursdag. Det var en fin dag og jeg er så glad i  å møte nye mennesker og få nye venner.

Føler meg slapp, men er mye bedre enn for en uke siden og gleder meg til å bli frisk fordi da kan jeg bade og svømme igjen.
Noen tips til hva jeg kan bruke de neste dagene på? (må slappe av for å bli frisk og det er ikke jeg alt for flink til å gjøre.)👀
Hva liker dere å lese av blogger elsker å skrive blogg så bare å komme med ideer?💖

Kommentarer

Mest leste innlegg

Rolig spa dag

har ommøblert rommet mitt!!!!

Bursdag til en god venninne + oppdatering