bursdagen min den 6.juni

Omg hei jeg er tilbake og jeg er endelig 18 år. tenk at jeg en jente som egentlig ikke er så utadvent har greid å lage en blogg folk leser og som jeg kan skive og ha det gøy.
tenkte og legge ut noen bilder fra bursdagen min og så fortelle litt om den😍😍



dette er antrekket eg brukte på bursdagen min måtte ofc kle meg fint grunnet at det var en spesiell dag og at jeg skulle på et jobbintervju.












Så har jeg dette som er fra bursdagsfeiringen de andre bildene er av  vennene mine men det kan jeg ikke legge med grunnet at de ikke vil bli lagt ut på nette. men kvelden med dem ble koselig og vi hadde det super gøy selv om det regnet ute.


videre har jeg farget håret og det ble som dette




tips meg gjerne om...

Hva dere vil jeg skal blogge om siden det er sommerferie om 4 dager og da er det jo mye som skjer av sommerfester og lange lyse kvelder med venner.
uansett er jeg så glad for at jeg har fått så mange lesere og håper dere nytter bloggen om mitt liv og mine opplevelser som jeg prøver å sette ord på.😊



Kommentarer

Mest leste innlegg

Rolig spa dag

har ommøblert rommet mitt!!!!

Teater- Shakespeare in love