Melde meg inn i politisk parti?

Jeg har fått et tilbud av en venninne av meg om jeg ønsker å melde meg inn i et politisk part jeg vurderer det og vil det gjerne, men samtidig er jeg litt usikker. Noe som er rart fordi jeg er jo engasjert og har sterke meninger så jeg burde vel utnytte det eller?
Liker politikk og føler jeg kan bidra innenfor politikk, men er litt redd for at jeg melder meg på mye og ikke greier å følge det opp. Neste år skal vi ha mye politikk på skolen så det kunne være lurt men...

Er noen av dere i et politisk part og hvordan er det?


Kommentarer

Legg inn en kommentar

hei mine kjære lesere jeg er så takknemlig for dere og håper dere føler dere fri til å kommentere på innleggene jeg skriver & elsker å få tilbakemelding så jeg kan forbedre siden...
PS- det er helt greit å ha sterke meninger, men ikke bruk skjellsord

Mest leste innlegg

Snøøø!!!

Min hemmelighet

Rolig spa dag