Hey ho, Desember

19 dager til jul

Lua er rød og skjegget er hvitt,
du kommer som oftest på snarvisitt,
stemmen er dyp og sekken er stor, 
i jula er du den største helt på jord.

💌Julestemning💮

Nå er det advent og mange er godt i gang med å telle ned til julaften. Personlig så liker jeg advent svært godt. På grunn av snøen, stemningen, og julepynten som er rundt om hvor en du går. Har sett at mange av vennene mine allerede har pyntet til jul hjemme, mens hjemme hos meg så tar vi det litt etter hvert og pynter juletreet på lillejuleaften.

Det beste med advent er det og ha julekalender. For da ser du at etter hvert som dagene går så blir kalenderen tommere og du ser hvor kort tid det er igjen til julaften med god mat, familie og gaver som blir gitt med med en koselig baktanke. Dessverre har jeg glemt å kjøpe julekalender i år så om du har tips til en fin julekalender kommenter gjerne under i kommentarfeltet.

For å komme i julestemning så hører jeg en del på julesanger som jeg er sikker på at du også har begynt med😇. Under ser du min top 5 julesanger som jeg hører på 24/7. 

Mine top 5 julesanger🎅🎄

  1. Last Christmas- Wham
  2. Christmas Time Is Here- Surface
  3. Silent Night- Bros
  4. Have Yourself A Marry Littel Christmas- Shawn Colvin
  5. Merry, Merry Christmas
Disse sangene finner du på spotify listen heter The Very Best of Christmas Pop.
sjekk gjerne ut Juleparty 2019 på spotify den har også samlet mange julesanger som får deg i julestemning.





Kommentarer

Mest leste innlegg

Rolig spa dag

har ommøblert rommet mitt!!!!

Teater- Shakespeare in love