Nyttår og romjulen

Hei jeg er tilbake nå er julaften over og kort sagt så ble julen super. Syntes det å tilbringe tid med familien min var koselig. Nå er vi ca midt i romjulen og jeg har begynt å bli forkjølet håper å bli frisk med å drikke mye vann, trene igjen og slappe av. 


Romjulen 

Det er en tid hvor du kan slappe av og glede deg over familie, venner og sette mål for det nye året.
Målene burde ikke være så store at du ikke kan nå dem, men være akkurat passe så du kan jobbe mot dem og nå dem med glede. I år så har jeg følelsen av at romjulen varer evig grunnet at jeg har vært små syk og humøret har variert mye.
Hvordan du har det i romjulen kan du være med på å endre på selv, men husk ikke steng de rundt deg ute for de er der for å oppmuntre og støtte deg uansett hva.

2019

Det har vært et år hvor jeg har blitt kjent med masse nye mennesker. Fått oppleve mye og fått ny inspirasjon til å blogge.  Om du har fulgt bloggen min dette året så vet du at det har gått opp og ned og at jeg er takknemlig for alt som har skjedd. 
Ingen kan si at det ikke har oppstått komplikasjoner for det gjør det alltid, men vi må bare takle det. Jeg er en spontan person som gjør mye spontant. Et godt eksempel på det er min interesse nattlivet i helger.  Kort oppsummert så har 2019 hvert et år hvor jeg har oppdage flere sider av meg selv og fått oppleve mer av verden.

Mål.... 2020

Vel fikk ikke reist til utlandet i 2019 men i 2020 så ønsker jeg å reise på en jente tur med moren min og lillesøsteren min til et varmt land.
Det andre målet jeg har satt meg er å ta livet med ro jobbe hardt og nytte hver dag med de rundt meg. 

Har du nådd dine mål for 2019?

 Hva var det beste med 2019?



Kommentarer

Mest leste innlegg

Rolig spa dag

har ommøblert rommet mitt!!!!

Teater- Shakespeare in love