Kino med de beste ❤️

Lørdag den 2 november 

Planen min var  å jobbe med skole og ta en rolig dag. Endte opp med å møte gode venner og dra på kino.

Dagen startet med at jeg jobbet med bloggen og på en presentasjon som jeg har på onsdag i Psykologi. Rundt 14:00 så gikk jeg meg en tur og møtte på en venninne som heter Tiril. Tiril er en jente jeg har kjent nå i et år og det er alltid like koselig å møte på henne. Etter at jeg hadde møtt på Tiril så gikk jeg på Kiwi og kjøpte sjokolade til min søte lillesøster💓
På veien hjem tok jeg dette bilde og  hørte jeg på spotify.



Mine favorittsanger for tiden er:

  • Helt Ærlig- Morgan Suele
  • Make You Feel Like- Junge Junge, Redward Martin
  • Hallo- Iash, Dutty Dior
  • Kem kan Eg Ringe- (feat. store P& Lars Vaular) 
  • Runaway- U and I
  • Genie in a bottle- campsite dream

Klokken 18:40 var jeg i ski og møtte Hedda, Ingrid og Magnus som er 3 gode venner av meg. Vi skulle se Joker på kino og heldig for oss så var det halv pris på kino hele lørdagen. Filmen var spennende og lærerik. På grunn av at den viste hvordan Joker ble Joker, med at de rike i samfunnet undertrykket de som var fattige og ikke høre eller så dem. Anbefaler å se filmen om du liker Joker fordi den var morsom, spennende og skuespilleren som spilte Joker var sykt god i rollen sin.

Filmen var ferdig rundt 21:30 og etter dette så kjørte Magnus Ingrid og Hedda hjem, mens jeg ble med på et biltreff ved Drømtorp skole.



Der møtte jeg venner av Magnus og så masse biler (ofc siden det var et biltreff) som jeg personlig syntes er spennende å se på.  Mange biler lekte seg og det var masse folk, selv var jeg litt stille men det var siden det var litt kalt ute. Ble kjent med noen nye mennesker og så fascinert på alle bilene som lekte seg. Var også med å så på motorene på noen av bilene selv om jeg ikke forstår meg mye på biler.  Så ble jeg kjørt hjem og i bilen sov jeg litt💤💤💤

Dagen etter...

Våknet jeg 12:30 og følte meg uthvilt og klar for en ny dag✨
Startet dagen med å se i planleggings boken min for å se hva som sto at skulle gjøres i dag og fant ut at jeg skulle jobbe litt hos en eldre dame. Så spiste frokost og dro ut av huset. 
Da jeg kom hjem startet jeg å bake cookies med sjokolade biter og mens de sto i ovnen så pratet jeg med søsteren min🍪.
Disse cookiene skulle jeg ta med på skolen på mandag for å gi til klassen min. Uten en grunn, men fordi jeg liker klassen min.🌹
⇓Kommenter gjerne hva deres favoritt sanger er⇓


Kommentarer

Mest leste innlegg

Rolig spa dag

har ommøblert rommet mitt!!!!

Nyttår og romjulen