Halloween bursdag

Den 1. november dagen etter halloween😈

Planen for i dag er å dra i bursdagen til en venninne av meg som heter Aqsa hun er kjempe koselig å være med og i dag skal hun feire 17års dagen sin. Som jeg alltid tenker når jeg skal i bursdag er at oi  tiden flyr av sted.  Temaet er halloween så man skal kle seg ut... ja selv har jeg ikke funnet noe kostyme. Heldigvis så er det ennå tidlig på dagen så har hele dagen på å finne er antrekk, men tror det bare blir en pen kjole og litt lett sminke.

Er på skolen nå 08:48 og planen er å prøve å jobbe med noe lekser grunnet at jeg har fritime fram til 10:15.  Egentlig så skulle jeg jobbe med en engelsk oppgave, men fant ikke oppgaven så da jobber jeg heller med lekser.

Sluttet på skolen 14:15 i  dag og dro hjem for å skifte til en aftenkjole som jeg fant ut at jeg ville bruke på bursdagen. Tok toget mot Oslo 16:20 og kom til Aqsa rundt 17:31...

På bursdagen💕 

Da jeg kom til Aqsa så møte jeg de andre gjestene og beklaget for at jeg ble forsinket. Da jeg kom drev de å sminket seg og de ble nydelige. Som sagt tidligere så var temaet Halloween så det var ikke vanlig sminke men halloween sminke. Aqsa hadde lagd en flagermus og var kjempe fin og søt, to av de andre jentene hadde sminket seg som klovener  (en som it og en som Harly queen).  Jeg husker også at en av dem tegnet en edderkopp på kinnet og spindelvev rund det høyre øyet.

Da vi hadde pratet litt så ble det servert hjemmelaget pizza. Den var kjempe god og det var så koselig å bli kjent med de andre jentene. De går på samme skole som meg, men er ikke alltid like lett å bli kjent med alle man møter på skolen..




Tiden gikk fort og snart så satt vi og spiste kake og snop i sofaen og så på film. Filmen vi så var en grøsser ofc fordi hallo halloween stemning.
Da klokken nærmet seg halv ti måtte jeg og 2 andre dra for å rekke t-banen. Det å dra fra en koselig kveld var trist, men på t-banen så fortsatte den gode stemningen og en dose overtrøtthet. 
Kom hjem 23:50 og følte dagen hadde vært helt tip top. Fått flere venninner og opplevelser som jeg kommer til å huske for alltid. 


Kommentarer

Mest leste innlegg

Rolig spa dag

har ommøblert rommet mitt!!!!

Teater- Shakespeare in love