Rolig spa dag

The Well ❤
I dette innlegget skal jeg skrive om en rolig spa dag med familien.  Skal også fortelle kort om spaet og opplevelsen min av spaet.

The well

Et rolig avslappende sted med mange muligheter...  Massasje, boblebad, basseng og bar...
På vei til the well!

16. November 

Den 16. November var mamma, lillesøsteren min og jeg på spa. Vi bestemte oss noen dager i forveien for å  bestille en spa dag på the well. Ingen av oss hadde vært der før, men vi ville prøve det ut og se hvordan det var.
Vi ankom spaet rundt 15:00 og etter å ha sjekket inn og kjøpt en bikini så skiftet vi til bikinien vår. Dusjet og gikk inn i spaet.

Vi startet med å se hva de hadde av fasiliteter og fant ut at vi ønsket å sitte i boblebadet i første etasje (av 3 etasjer). Etter dette så valgte vi å ta fot massasje. Bare la tiden gå og ikke tenke på noe..


Bilde fra bursdagen til min kjære mor som fylte år.
En ting jeg irriterte meg litt over men forstår på samme tid er at vi ikke fikk lov til  å ha med mobilen inn. Forstår det grunnet at spa skal være avslappende og folk går nakene eller med bikini, men  ittiterte meg over det grunnet at jeg ikke fikk tatt bilder av stedet.

Tiden fløy og vi hadde det koselig og Klokken 17:30 så dro vi fra The well og fant ut at vi måtte skynde oss hjem til moren min grunnet at det var en pakke som hadde blitt levert på døren. Da vi kom hjem fant vi disse to blomsterbukettene utenfor døren og moren min ble så rørt at hun begynte å  gråte.







Kommentarer

  1. Flott innlegg <3
    Spa er deilig og avslappende. Perfekt i gråvær :-)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

hei mine kjære lesere jeg er så takknemlig for dere og håper dere føler dere fri til å kommentere på innleggene jeg skriver & elsker å få tilbakemelding så jeg kan forbedre siden...
PS- det er helt greit å ha sterke meninger, men ikke bruk skjellsord

Mest leste innlegg

Snøøø!!!

Min hemmelighet