Snøøø!!!

Vinter og snø her er tiden som mange har ventet på, men samtidig mange har gruet seg til. Nå er det på tide med boblejakker og varme sko. Snart kan man stå på slalåm, ski og ake. Glede seg til Jul og hytteturer i vinterparadiset....

I dette innlegget skal jeg fortelle litt om vinteren og at snøen er kommet. + Kort om Jul i vinterland

Den 8 november 2019




Endelig begynte det å snø  I Akershus. Vet det har snødd mange andre steder før i dag men nå er snøen og kommet til Akershus hvor jeg bor...
Det betyr at nå kan jeg planlegge snøball krig med mine beste venner, skogsturer og bål tenning og komme meg mer ut og nyte dagene.

Endelig kan jeg sitte foran peisen og slappe av med en varm kopp med kakao og tenke på at det er snart er jul!!!!




Vinter💓

Personlig så er jeg like glad i alle årstidene, men det er noe som gjør vinteren spesiell. Det er nemlig Snøen som gjør den mørke årstiden lysere og mer morsom.
Eneste som er negativt med snø er at ofte så ligger snøen så kort grunnet at de siste årene så har snøen komme og noen dager senere så har det blitt mildvær og regn.
Heldig vis så dro jeg ut dagen etter at det begynte å snø med to gode venner og akte og bare følte på hvordan det var å være yngre igjen.


Jul i vinterland!!!!!

  Dette bilde er fra spikersuppa i Oslo  hvor de bygger jul i vinterland. Det er alltid det jeg gleder meg masse til hvert år og den 16. november åpner det💟
De har alltid masse boder som er fulle av spennende ting og når det åpner skal jeg ta masse bilder og telle ned dagene til juleaften🎅... Det er også en del aktiviteter der som Pariserhjul, heste karusell osv...
Gleder meg sykt masse til vintertiden og det å skape gode minner med mine nye venner.

Noen flere som gleder seg til Jul og vintertiden?

Kommentarer

Mest leste innlegg

Rolig spa dag

har ommøblert rommet mitt!!!!

Teater- Shakespeare in love