Bakeglede!!!

Bake, bake hvem vil smake
sukker og søt, men godt uansettt
sant???

Story time:

Den siste måneden har jeg fått dilla på å bake til min kjære skole klasse.  Det startet med at vi hadde pratet om at lærerne hadde en kake dag og så sa en - kan ikke vi ha kake fredag?
Resten av klassen ble sånn - ja det går jo det

To dager senere så kom jeg med kake på skolen. Da hadde jeg bakt brownies og muffins... dette ble tatt godt i mot av klassen og vi satte opp en liste med hvem som skulle bake hver uke. (i teorien skal sånn funke, men verden er et merkelig sted og dessverre så gikk ikke dette helt etter planen).

Uken etter kom jeg på skolen  med cookies noe jeg personlig ble veldig fornøyd med.
Er alltid spennende når man prøver nye oppskrifter, men har bakt en del så de ble som i opp skriften.

Videre fulgte jeg opp med kanelsnurrer og dessverre så lagde jeg kun 12 så det var kun vennene mine som fikk. For ville ikke friste alle andre i klassen og ikke ha nok.

Det har endt opp med at jeg har bakt hver uke, men skal prøve å få med flere på bake for selv om det er gøy å bake så er det greit at det er flere som er med på det.
Kom gjerne med tips om hva jeg kan bake og så kommer jeg snart med et nytt innlegg om baking. Hvor jeg tar dere med på hele prosessen og flere bilder🌺

Oppskrifter:


Neste gang tenkte jeg å bake lusekatter siden det er ikke lenge til 13. desember og etter det så er det tid for pepperkaker og andre julekaker...🍰🍪

Kommentarer

Mest leste innlegg

Rolig spa dag

har ommøblert rommet mitt!!!!

Teater- Shakespeare in love