hyttetur i flå!

Flå 😍

Hei jeg er tilbake og denne helgen så har jeg vært på hyttetur i Flå. Sammen med mine 2 beste venner Hedda og Magnus vet de ofte har blitt nevnt på bloggen, men de er de jeg er mest med. 

Vi var på hyttetur grunnet at hjemme i Nordre follo så var det ikke noe snø. På hytten så akte vi og det var kjempe gøy grunnet at baken var lang og det var masse svinger. Vi akte masse og når vi ble sultene så tente vi bål og grillet pølser.








Etter at vi hadde grillet gikk vi inn og spilte brettspill og varmet oss etter 4 timer ute i snøen. Når vi hadde spilt en del brettspill en stund så lagde vi middag og så på en håndballkamp.  Før vi fant fram lørdagsgodt og litt vin.  kvelden endte 23:30 på grunn at vi skulle dra tidlig dagen etter for å slippe køen hjem.








På søndagen så våknet vi rundt 10:00. Jeg og Hedda tok en kort gå tur og etter dette så lagde vi frokost og pakket. da vi dro var det trist å reise fra fjellet. pga det var så deilig med snø, kulde og roen man opplever på hyttetur. 
Vi var heldige å slapp den verste køen og kom hjem relativt tidlig.







Hvordan var deres helg?💬

Kommentarer

Mest leste innlegg

Rolig spa dag

har ommøblert rommet mitt!!!!

Snøøø!!!