Snø ski anlegg

I dag ville jeg snakke litt om et nytt ski anlegg som åpnet i forrige uke nemlig snø (et innendørs ski anlegg som ligger i Lørenskog).







Det er et anlegg som har en slalåmbakke, fine restauranter og mulighet for å stå på langrenn. Jeg var der i dag med skolen. Selv sto jeg og Linea på slalåm bakken var fin (passet for nybegynnere og de mer erfarne).  Personlig vil jeg kalle meg selv litt amatør, men måtte jo prøve meg og bortsett fra at jeg hoppet ned fra heisen og nesten skadet meg så gikk det fint.






Vi kjørte mange runder, men tok en tidlig lunsj siden jeg har litt svake ankler og jeg fikk mye vondt i mitt høyre ben. Da vi spiste så spiste vi på restauranten i andre etasje og Linea bestilte sushi, mens jeg hadde med meg mat siden jeg tenkte det var lurt. (angrer litt siden sushi er sykt godt).

Etter at jeg hadde stått på slalåm en stund så bestemte jeg meg for å se resten av snø anlegget. Det består av 5 etasjer. I 4 etasje så har de et treningsenter som er ganske fint i følge en av vennene mine som trente der i stedet for å stå på slalåm.

Kort oppsummert: syntes jeg anlegget var fint og at er du interessert i vintersport anbefaler jeg deg å sjekke ut  https://snooslo.no/.  Du kommer ikke til å angre 😇




Kommentarer

Mest leste innlegg

Rolig spa dag

har ommøblert rommet mitt!!!!

Nyttår og romjulen