skoleball 2020!!


Prom day

God morgen mine vakre lesere! i dag er det den 9.januar og ball dag.
Denne dagen har jeg gledet meg til flere måneder på denne dagen. Ballet starter 19:00 i kveld og jeg er kjempe spent på hvordan det blir. Fikk vite her om dagen da vi fikk vite hva slags mat og når det skulle starte at vi kunne ha med alkohol😇. Derfor så dro jeg til min kjære tante og hentet en flaske med cava.

Det er en torsdag noe som sier meg at skoledagen dagen etter kommer til å bli spennende. Kort sagt siden ballet var på kvelden så gikk dagen uendelig sakte. Da jeg kom hjem tok jeg en powernap og dollet meg opp. Sminke looken ble enkel med en fin lipgloss og litt øyesminke.

Jeg ble kjørt til Ballet som var i Oslo. Lokalet var lite men koselig og fint pyntet. Da vi kom ble det servert en velkommst drikk med eller uten alkohol (det var opp til deg).  Vi spiste Pizza (jeg fikk salat siden jeg har laktoseintoleranse). Og som i filmer så var der kåringer som ballets konge og dronning.

Etter å ha spist og drukket brus/alkohol så ryddet vi bort bord og stoler. For å få plass til  å danse og kose oss. Samt ta bilder sammen for å ha miner for livet. Husker mye fra kvelden, men ikke alt dessverre.


Dagen etter!

Våknet 09:00 og hadde hangover. Dro på skolen og fikk høre mye jeg ikke hadde lagt merke til på ballet. Det var litt rart å være på skolen fordi jeg ikke var helt til stede, men lærte mye nytt om Japan og Frankrike.  
Følte på kroppen at jeg hadde vært mye ute i går og fått i meg litt mye alkohol, men sånt lærer man av. 


Håper du får en fin helg! og skal du på ball kos deg masse, men hver forsiktig og ikke forlat drikken din...

Kommentarer

Mest leste innlegg

Rolig spa dag

har ommøblert rommet mitt!!!!

Teater- Shakespeare in love