Drømmer og fantasi



Livet er som en drøm fordi noen ganger har du en god drøm mens andre ganger har du et mareritt. Marerittet er et symbol på dager som ikke går som du hadde tenkt de skulle gå og de gode drømmene er er symbol på dager fylt med glede og mye gode minner.
Bilderesultat for drøm
Jeg tenker ofte på at livet aldri er som i en film, men man kan kjenne seg igjen og drømme seg bort (håpe at live ditt blir som hovedpersonene i filmen). Tenk om drømmer er ekte at det vi drømmer er noe som skjer i framtiden. 

Hvordan ditt liv blir vet ingen, men du kan skape mye gode minner og gjøre livet til din egen versjon av din favoritt film eller bok.

Definisjonen av lykke har jeg alltid lurt på hva er for om man søker opp "hva er lykke?" på googel så får du dette som svar "Lykke er en dyp glede eller følelsen av dette. Lykkebegrepet er brukt innen filosofi, religion og psykologi, men definisjonene, innholdet og forståelsen av fenomenet varierer. Ordet lykke kan også bety flaks, medgang eller heldig skjebne"men jeg føler at for meg har lykke vært hvordan jeg har sett på situasjonene rundt meg og hvordan jeg har taklet dem. Om jeg har vært positiv eller latt meg dratt ned av en litt dårlig situasjon for om du ser på hvor forskjellige mennesker er så ser du at selv om du er optimist eller realist så kan begge ha samme syn på hva lykke er, men man må huske man kan ha samme syn men det kan tolkes forskjellig.

hva er lykke for dere? og hvordan ser dere på drømmer?

Kommentarer

Mest leste innlegg

Rolig spa dag

har ommøblert rommet mitt!!!!

Nyttår og romjulen