hunde elsker

hvorfor lever hunder så kort? 

Jeg har en hund jeg elsker han over alt på joden, men etter at han fylte 9 så ble han plutselig så mye eldre. Føler det er urettferdig at vi mennesker kan leve lenge, men dyr de lever en tiende del av vårt liv.  Hunder og dyr generelt er det beste som finnes i verden fordi for meg er de mine aller beste venner.  

verste med å ha hund:

Det verste for meg er når de blir syke så ser de så triste ut  og blir de for syke må man avlive dem.  men det er jo som man hører som barn ingen ting varer evig så nytt hvert øyeblikk du har. 
verden gir deg mange gode så det gjelder å holde tungen i munnen og nytte dem og ikke legge all vekten på de negative.

positive sider:

Hunder er din beste venn og følger deg gjennom tykt og tynt. De ville aldri ha såret deg og støtter deg uansett hva. Er du aktiv er en hund som trenger lange turer og mye aktivitet perfekt for deg. Det samme gjelder om du er glad i å slappe av da er det mindre hunder eller andre raser som trenger turer, men ikke så lange som andre typer hunder. Men som heller er mer rolige og som liker å kose like mye som du. Så poenget mitt er at det finnes en hund for alle som ønsker hund og det er mange raser å velge mellom :-)
Relatert bilde

Har noen av dere hund, katt eller et annet kjæledyr?  kjenner dere dere igjen i noe av det jeg sa?

Kommentarer

Mest leste innlegg

Rolig spa dag

har ommøblert rommet mitt!!!!

Snøøø!!!