Sosiale medier+ press

Bilderesultat for sosiale medierHei jeg er tilbake ser det er noen som leser innleggene mine takk for det. Opp gjennom livet mitt har det vært mye press og nå føler jeg på det med å re dekorere rommet mitt, men jeg liker det som det er så får tenke litt på det. over til press i hverdagen går du gjennom mye press fra å prestere godt på skolen, å være sosial # alltid tilgjengelig og helt til drikkepress.

Personlig har jeg facbook, snapchat, insta osv, men jeg har logget ut av snapp fordi jeg følte det å ha streak med folk begynte å styre livet mitt. Det er mye som kan føles som et press og litt som et slitt i dagens samfunn, men her om dagen leste jeg en artikkel om at 90% av presset vi føler skaper vi selv. Rart nok har jeg tenkt mye på det og føler og jeg ikke bryr meg så mye om hva andre tenker om meg da har jeg det bedre med meg selv. Men jeg er enig at om man ikke har sosiale medier så er det mye man ikke får med, men om vi bør være oppdatert på alt viker ikke logisk i mine ører. Når jeg tar toget hjem etter at jeg har vært på skolen i Oslo blir jeg ofte gått på av folk som er på mobilen og alt du ser når  du er på toget er folk som ser ned på mobilen sin. Hvordan har samfunnet blitt? Hvorfor er vi såå avhengig av mobilen vår og av hva andre rundt oss tenker om oss.

Er det noen som er enig i at vi er blitt avhengig av mobilen vår og at vi glemmer verden rundt oss?

Kommentarer

Mest leste innlegg

Rolig spa dag

har ommøblert rommet mitt!!!!

Nyttår og romjulen