2019

Mine tanker om 2019😇

Jeg tror 2019 kommer til å bli et fantastisk år hvor jeg kommer til å oppleve mye og jeg tar steget inn i de voksnes rekker. Før var jeg ikke så glad for å vokse opp, men jeg har innsett at det lettere å få se jobb og da får man en mulighet til å reise.  Jeg har jo sagt i innelgget mitt om mine topp 5 steder jeg ønsker å reise at jeg føler veldig på følelsen at jeg vil ut og oppleve verden med vennene mine. Personlig tror jeg det blir mye blogging og jeg kommer til å dele mange av mine opplevelser med dere.

Mine ønsker for 2019😻 

  • Reise og oppleve verden
  • Pusse opp rommet mitt
  • Ha et år fylt med masse tid med venner
  • Ta mye bilder av alt rundt meg som er kreativt
  • Jobbe og  tjene penger til studier og reiser
  • Lære nye ting jeg ikke viste i fra før
Så som dere kan se har jeg mange ønsker for 2019, men hva ønsker dere av det nye året?
Det er jo som man sier et nytt år nye muligheter😸💓

Kommentarer

Legg inn en kommentar

hei mine kjære lesere jeg er så takknemlig for dere og håper dere føler dere fri til å kommentere på innleggene jeg skriver & elsker å få tilbakemelding så jeg kan forbedre siden...
PS- det er helt greit å ha sterke meninger, men ikke bruk skjellsord

Mest leste innlegg

Rolig spa dag

har ommøblert rommet mitt!!!!

Teater- Shakespeare in love