syde egen bunadvekse!!

bunads veske

dette er et bilde av skissen som viser  hvordan den skulle bli og et av stoffet



synde en bunads veske fordi min bunad ikke har noen så da startet jeg å lage vesken først å lage selve vesken.













 så tenkte jeg at det blir litt enkelt og bare ha den svart så jeg søkte opp hvordan brodere. og så begynte jeg den ble som bilde under når jeg hadde brodert litt, men så kom jeg på en måte å få mer liv i den så jeg begynte og higlite og gjøre noen områder mørkere.













Når jeg hadde gjort det så ble den som dette jeg er personlig fornøyd fordi jeg lagde den selv uten hjelp fra noen og jeg jobbet i ca 16 timer på  den tilsammen. Jeg føler den ble fin og unik som jeg er.💓💓💓 og her er resultatet kanskje ikke tradisjonell men fin likevel


ukens spørsmål!!

Har noen av dere lesere noen gang laget noe dere først ikke hadde tro på, men som dere fikk til like vel?
Hva tenker dere om vesken jeg lagde?😊

Kommentarer

Mest leste innlegg

Rolig spa dag

har ommøblert rommet mitt!!!!

Snøøø!!!