Tryvann og meldte meg på UKM

Nå er det kvelden jeg jeg sitter på rommet mitt og tenker på hvor mange gode venner jeg har. En av dem sa at jeg burde skrive et innlegg om hva jeg har gjort så dette blir et innlegg om mitt "spennende" liv. Jeg har hatt skole som alle andre på min alder og jeg teller ned dagene til vinterferien. I dag er det 7 dager til det er en ukes vinterferie og jeg gleder meg fordi jeg skal på hytta og ha det kjempe gøy med lange skiturer og mye måking av hytte taket😂.

Noe annet jeg har gjort er å melde meg på UKM og jeg skal opptre den 3. mars det blir kos fordi jeg elsker å synge og da syntes jeg det var en god ide å prøve meg. Jeg har og meldt meg på Norske talenter for å synge "let her go" av Passengers, men er ikke sikker om jeg kommer med så lol.
#jeg prøver å utfordre meg selv i 2019💓

Jeg sto på Slalåm på Tryvann i januar, med skolen og trodde jeg skulle dø fordi jeg ikke hadde stått så mye, men utrolig nok gikk det bra. Sto i den orange bakken  som var litt bratt, men slak om jeg kan si det sånn.  Her er noen bilder fra den dagen jeg hadde det kjempe gøy og innså at jeg kan mer en jeg tror.


kommenter gjerne om det er noe jeg burde blogge om er kreativ men liker å høre hva folk liker å lese og jeg kan skrive et innlegg om det meste😅


Kommentarer

Mest leste innlegg

Rolig spa dag

har ommøblert rommet mitt!!!!

Nyttår og romjulen