Valentinsdag


Dagen som skal være fylt med kjærlighet og å være sammen med sin kjære, men i år blir jeg nok alene nok et år i år er grunnen at han har ball på skolen så ja synd. Ironisk nok var jeg alene i fjord og selv om vi var sammen da og #hard life.

Men ikke tro det blir kjedelig for meg fordi han skal bli med meg på hytta dagen etter og vi skal være sammen en hel uke så det blir kos. Med lange ski turer og koselig kvelder med kakao og filmer.

Ting å gjøre på valentinsdagen

Ting jeg sammenligner valentinsdagen med er Røde roser, søte hjerteballonger, noen å være med og at man er glad. Jeg har brukt de siste dagene på å gå rundt i Oslo etter skolen for å se etter fine motiver å ta bilde av for dette innlegget.
Etter som jeg har hørt av venner og søkt opp så pleier man å henge med kjæresten sin om man har det, Gi hverandre roser og konfekt med et søt kort,  Eller henge med gode venner, Eller gi en Rose til den man er interessert i for å vise at man er interessert.

Men en ting som er viktig å huske er at alle gjør forskjellige ting så det kan godt hende at du feirer det på en helt annen måte enn de jeg har nevnt.
Ønsker dere alle en super valentinsdag og at alle har noen å være med. Vet at valentinsdagen kommer fra Amerika, men vi har lov til å si det er en spesiell dag for oss og💘💘



Kommentarer

Mest leste innlegg

Rolig spa dag

har ommøblert rommet mitt!!!!

Teater- Shakespeare in love